Wszystko o zakupach
Nigdzie nie znalazłem waszego numeru telefonu, jak mogę się skontaktować?
Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest formularz kontaktowy, który znajdziesz na górnym pasku na stronie naszego sklepu internetowego. Na pytania odpowiadamy zawsze, najpóźniej w ciągu 24 godzin.
Jak mogę zapłacić za towar i jakie możliwości transportu oferujecie?
Możliwości wysyłki i płatności zostały szczegółowo opisane TUTAJ.
Czy wszystkie produkty mamy w magazynie?
Produkty posiadamy na magazynie lub są one na zamówienie u naszych dostawców. Dostępność zawsze jest podawana bezpośrednio przy produkcie. Niektóre produkty podlegają dłuższemu oczekiwaniu na dostawę (np. 9-12 dni roboczych), dlatego zalecamy zawsze sprawdzić dostępność na stronie produktu przed złożeniem zamówienia i w razie potrzeby uwzględnić dłuższy czas dostawy.
Jak szybko zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Jeśli wszystkie produkty zamówienia są w naszym magazynie, to przy zamówieniu w dzień roboczy do godziny 13:00 i wybraniu płatności kartą płatniczą lub za pobraniem, towar wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
- Jeśli zależy Ci na jak najszybszej dostawie, rozważ płatność kartą płatniczą lub za pobraniem. W przypadku przelewu bankowego, dotarcie i zaksięgowanie wpłaty może potrwać 1-2 dni robocze.
- Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty, które nie są dostępne w naszym magazynie, ale są na zamówienie, czas dostawy jest uzależniony od terminu określonego dla poszczególnego produktu.
Jak mogę anulować zamówienie?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza i podaj numer zamówienia, które chcesz anulować.
Do przesyłki nie była dołączona faktura, jak ją otrzymam?
Staramy się iść z duchem czasu, a także chronić środowisko, dlatego wysyłamy faktury w formie elektronicznej. Fakturę w formacie PDF zawsze znajdziesz w załączniku do e-maila z informacją o wysłaniu przesyłki.
A co z możliwością zwrotu lub wymiany towaru?
Zgodnie z prawem masz prawo do wymiany lub zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, dzięki czemu możesz robić zakupy bez obaw. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie sklepu (w stopce sklepu internetowego). W celu wymiany lub zwrotu towaru prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego formularza. Odpowiemy najpóźniej w ciągu 24 godzin.
Moje zamówienie zawiera towary, które znajdują się w Waszym magazynie, ale także takie, które musicie zamówić od dostawcy. Czy w takich przypadkach wysyłacie niektóre produkty oddzielnie czy wszystkie razem?
W takiej sytuacji zawsze najpierw zamawiamy towar u poddostawcy, a następnie wysyłamy klientom kompletne zamówienie. Oczywiście możemy podzielić zamówienie według życzenia, wystarczy w tym celu skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza.
Co jeśli zamówionego produktu nie ma w magazynie?
W naszym sklepie internetowym wyświetlamy tylko towary, które mamy bezpośrednio w magazynie lub które można zamówić u naszego dostawcy. Może się jednak zdarzyć, że ostatnia sztuka zostanie zamawiana przez dwóch klientów jednocześnie i nie będzie już dostępna dla jednej z tych osób.
Czasami produkty mogą nie być również dostępne u dostawcy. W obu przypadkach natychmiast skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy rozwiązanie.
Jestem zainteresowany produktem, ale obecnie nie jest dostępny. Jak mam postępować?
Prosimy o kontakt do nas poprzez formularz. Sprawdzimy dostępność towaru u naszego dostawcy i zaproponujemy odpowiednią alternatywę.
Mieszkam poza granicami Polski i chciałbym zamówić u Państwa produkty. Czy jest to możliwe?
Nasz sklep internetowy działa również w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii, gdzie można go zamówić w standardowy sposób. Jeśli jesteś zainteresowany dostarczeniem przesyłki do innego kraju, jest to również możliwe. Prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem naszego formularza, a zaproponujemy rozwiązanie.
W przypadku dalszych pytań prosimy o napisanie do nas. Odpowiemy na wszystkie pytania najpóźniej w ciągu 24 godzin.