Reklamacja
W sklepie Zakilkazlotych.pl reklamacja jest łatwa i szybka.
Jak postępować, aby wszystko przebiegało jak najszybciej:
Skontaktuj się z nami e-mailem na adres info@zakilkazlotych.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego w sprawie zamiaru złożenia reklamacji.
W wysłanej wiadomości e-mail podaj następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Nazwa reklamowanego produktu
- Wada, usterka - proszę jak najlepiej określić problem. Dzięki uzyskaniu konkretnych informacji jesteśmy w stanie zaproponować najszybsze możliwe rozwiązanie zaistniałej sytuacji
- Zalecamy dołączyć zdjęcia ewentualnego uszkodzenia, problemu z produktem/przesyłką
Po otrzymaniu e-maila rozpatrzymy Twoją reklamację i w mailu zwrotnym prześlemy potwierdzenie jej przyjęcia, w którym zostanie przedstawiona procedura najszybszego jej załatwienia. Jesteśmy świadomi, że na rozpatrzenie reklamacji mamy do 30 dni, staramy się jednak rozwiązać wszystko w możliwie jak najkrótszym czasie.
W przypadku, gdy zostaniesz poproszony o przesłanie reklamowanego towaru na nasz adres, prosimy o dołączenie do przesyłki potwierdzenia przyjęcia przez nas reklamacji lub dokumentu z numerem zamówienia – przyspieszy się tym proces reklamacji.
Prosimy nie wysyłać do nas reklamowanego towaru bez wcześniejszego potwierdzenia lub żądania z naszej strony.
Adres dla doręczenia reklamowanego towaru:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Republika Czeska
Samo wysłanie towaru na nasz adres może doprowadzić do niepotrzebnego opóźnienia w rozpatrzeniu reklamacji.